Commercieel en administratief

Cuijk

24 / 32 / 38 uur

 

 

Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met
Patrick Wolfs.

0485 33 52 10
hrm@adcgroep.nl

Ben jij onze spin in het web?

 

Veel contact met collega’s, informeel en gezellig!
Georganiseerd en pro actief!
Organiseren en regelen dat hoort bij jou!
Elke dag genieten van heerlijke broodjes!

Herken jij jezelf? Solliciteren!

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Commercieel en administratief medewerker. Wij zoeken de spin in het web die gestructureerd werkt en zich niet snel van de wijs laat brengen. Heb je ook nog ervaring met Party catering of andere relevante horeca ervaring dan zijn wij op zoek naar jou!

Doen ♥

Je voert verschillende administratieve processen uit voor alle labels van de AdcGroep. Van het aannemen van de orders per telefoon en per mail tot het verwerken van de orders in ons CRM systeem (easy Party) tot het plannen van de materialen en transport zodat alles perfect georganiseerd is en op rolletjes verloopt. Je kijkt vooruit en gaat pro actief te werk om problemen voor te zijn en bij te dragen aan tevreden opdrachtgevers.

Het werk bestaat uit onderstaande gevarieerde taken;

  • De binnengekomen orders verwerk je in onze systemen en vertaal je naar de operatie
  • Je maakt samen met enkele collega’s de planning van alle logistieke bewegingen voor onze labels
  • Je bent het aanspreekpunt voor zowel onze opdrachtgevers als medewerkers en zorg ervoor dat iedereen tijdig en goed geïnformeerd wordt
  • Je bent goed met mensen; zowel met opdrachtgevers als met onze eigen collega’s. je hebt het in je om goed en zowel zakelijk als informeel goed te communiceren.
  • Je controleert of bestellingen correct worden ingegeven; zowel interne klanten (medewerkers van onze bedrijfskantines) als van externe klanten. Je staat klanten dus telefonisch en per mail op een gastvrije en professionele wijze te woord. Waar nodig los je uitdagingen op binnen het beleid van PURA en AdcGroep.

Kunnen / hebben ♣

  • Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding afgerond, het liefst in de richting van directiesecretaresse of managementondersteuning.
  • Je hebt ervaring in de Party catering of andere relevante horeca ervaring.
  • Communicatief en organisatorisch ben jij ijzersterk. Je hebt een helicopterview, houdt jouw mailbox perfect in orde en weet op een professionele wijze te communiceren met jouw collega’s en externen. Mails blijven niet lang liggen en je weet (na een inwerkperiode) heel goed wie je intern waarbij kan betrekken.
  • Je bent niet afwachtend, hebt probleemoplossend vermogen en durft jouw verantwoordelijkheden te nemen. Bij ingrijpende beslissingen overleg je natuurlijk wel met de afdelingshoofden.
  • Je hebt ervaring met het werken met stagiaires en/of leerlingen
  • Je kan prioriteiten stellen, wanneer verschillende zaken bij jou neergelegd worden.
  • je vind het gaaf om enkele keren per jaar operationeel mee te draaien op een mooie partij om zo ook binding te houden met de collega’s op de werkvloer.

 

Krijgen ♠

Een zelfstandige en dynamische functie waarbij jij jezelf kunt ontwikkelen.
Een functie van 24 /32 /38 uur verdeeld over 5 werkdagen waarin je het leuk vindt om ook af en toe ik het weekend te werken.
Daarnaast zijn er enkele interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness en vele andere voordelen!
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met mogelijkheid tot verlenging. Wij vinden het niet erg om gewaardeerde collega’s een contract voor onbepaalde tijd te geven als we elkaar beter kennen. Wij bieden ruime opleiding en trainingsmogelijkheden en individuele begeleiding op maat.

Interesse?

Laten we elkaar ontmoeten!

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct door het sturen van jouw cv en motivatiebrief naar hrm@adcgroep.nl. Voor meer informatie kun je contact zoeken met Patrick Wolfs (0485-335218).

    SOLLICITATIE Commercieel en administratief medewerker