Horeca Manager Schouwburg Cuijk

Cuijk

38 uur

 

Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.

0485 33 52 10
p.wolfs@adcgroep.nl

 

Gezocht: Horeca Manager Schouwburg Cuijk

Over Schouwburg Cuijk

Schouwburg Cuijk is een eigentijds theater en ontmoetingscentrum in het Land van Cuijk en beschikt over diverse zalen, waaronder een middelgrote TheaterZaal, een SchouwCafé, TheaterCafé, GrandCafé en Sociëteit. Deze ruimten bieden podium aan professionele- en amateur voorstellingen en concerten, festivals, jazzmiddagen en lezingen. Ook is Schouwburg Cuijk een uitermate geschikte locatie voor congressen, vergaderingen, presentaties, recepties en feesten. Kortom: de perfecte plek voor een avond uit, een feest of bedrijfsevenement.

 

Wat ga je als horecamanager bij de AdcGroep doen?

  • Het voeren van sales gesprekken met (potentiële) cliënten die zich aandienen en die jij actief zoekt. Je bent actief in de regionale netwerken zoekt naar leads. Samen met de afdeling marketing zoek je naar mogelijkheden om de Schouwburg als locatie onder de aandacht brengen. Met behulp van een vaste binnendienstmedewerker worden voorstellen binnen 3 tot 5 dagen uitgebracht.
  • Een optimale voorraad. Je bent verantwoordelijk voor het doen van inkopen van food bevarage en andere inkopen. Je hebt oog voor drukke en rustige periodes en zorgen dat producten vers zijn en niet over de datum gaan.
  • Zorgen voor de juiste leuke sfeer in het gebouw middels een goede afstemming van licht en geluid op de activiteiten die op dat moment lopen.
  • Naast de geplande voorstellingen ga je samen met jouw team en het team van de Schouwburg leuke dingen organiseren waarbij we meerdere doelgroepen aanspreken.
  • Tezamen met onze afdeling P&O ben je verantwoordelijk voor werving en selectie van de juiste medewerkers.
  • Je traint onze collega’s op het gebied van gastvrijheid en begeleiden om tot een goede en gastvrije prestatie te komen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een goede samenstelling van het team bestaande uit gastvrouwen, gastheren en supervisors.
  • Het aansturen van (grote) partijen en evenementen, het borgen van de kwaliteit tijdens de voorstelling en tijdens evenementen. Ook in het voortraject en in de nazorg ligt een taak voor jou weggelegd in de coördinatie.
  • Administratieve afhandeling van personele aangelegenheden, het controleren van inkoop- en verkoop facturen.
  • Je bent verantwoordelijk voor financiën, assortiment, personeelsbeleid en vergunningen. Je overlegt met collega’s en vergelijkbare instellingen om een optimaal resultaat te behalen. Je weet productiviteit en rendement volgens begroting te halen en levert adequate managementinformatie.
  • Openen en openhouden van het nieuwe Grand-Café meneer Swinckels. Naast theaterdiners willen we ook open gaan voor de lunch. Zeker in het begin word je hier nauw in betrokken en kom je met ideeën om de loop erin te krijgen. Meneer Swinckels moet een plek worden waar mensen zich thuis voelen en graag naar toe gaan.
  • Aansturen van de schoonmaak organisatie die onder onze verantwoordelijkheid komt te vallen.

 

Wat voor een aanwinst zoeken wij?

  • Je maakt analyses, zorgt voor heldere procedures en protocollen en een goed functionerend personeelsbeleid; je maakt de medewerkers beter en zorgt voor trainingen en een goede werksfeer.

  • Het team ziet jou als een prettige, heldere, ervaren leidinggevende. Gasten gaan met een positief gevoel de deur uit.

  • Je hebt aantoonbare leidinggevende capaciteiten en jarenlange leidinggevende ervaring in een groot team.

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen.

  • Je bent ondernemend en klantgericht.

  • Je hebt een gastgerichte mentaliteit.

  • Je hebt affiniteit met (grootschalige) horeca op culturele locaties

  • Je bent daadkrachtig en communicatief sterk

 

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een fulltime functie. In eerste instantie een contract voor 7 maanden, maar uiteindelijk wat ons betreft het liefst voor onbepaalde tijd.
  • Variatie en uitdaging; geen dag is hetzelfde!
  • Marktconform salaris. Je krijgt 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband).
  • Interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness en voordelen in een online outletstore.
  • Een gedreven team waar hard gewerkt wordt, maar ook rekening wordt gehouden met een fijne balans tussen werk en privé.

 

Welkom bij AdcGroep!

Bij de AdcGroep werken ruim 200 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Cuijk. De AdcGroep bestaat uit drie labels:

LaVie Catering verzorgt zowel zakelijke- als privécatering op hoog niveau. Dit doen wij op uiteenlopende locaties door heel Nederland. We durven te stellen dat wij beschikken over een leuk, hip en jong team, waarmee LaVie tot de top partycateraars van Nederland behoort.

PURA Catering is actief in de bedrijfscatering. Dagelijks worden er bij ruim 200 bedrijven en instellingen catering op locatie verzorgd. Wij doen alles naar wens en budget van de opdrachtgever. Dit varieert van de verzorging van enkele automaten tot de exploitatie van een compleet bedrijfsrestaurant.

De Fair Food Company houdt zich al meer dan 15 jaar bezig met catering op het gebied van festivals en alles wat daarbij komt kijken. Met de partycatering ‘Festival Style’ brengen wij het festival gevoel naar elke locatie!

 

Reageren

Enthousiast geworden? Solliciteer via de direct solliciteren link of door het sturen van jouw CV (met pasfoto) en motivatie naar hrm@adcgroep.nl! Reageren kan tot vrijdag 25 november 2019, waarna we in week 44 en 45 de eerste kennismakingsgesprekken inplannen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Misschien is deze vacature ook iets voor jou?

Open sollicitatie

Cuijk

8-40 uur