Medewerker Werving, Selectie & Planning

Cuijk

24-32 uur

 

Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.

0485 33 52 10
hrm@adcgroep.nl

 

Medewerker Werving, Selectie & Planning

Vanuit ons hoofdkantoor en tevens productiecentrum in Cuijk ben jij verantwoordelijk voor de kwaliteit van collega’s die hun carrière bij één van de labels van de ADCgroep starten.

De afdeling HRM is het kloppend hart van de organisatie en het startpunt van ieders loopbaan: Om goede mensen aan te trekken, maak en plaats je wervende vacatureteksten, ga je binnen en buiten je netwerk actief op zoek naar geschikte kandidaten. Dat gaat er vaak dynamisch aan toe. Maar juist dan ben jij in je element.

Je schakelt soepel tussen je taken en prio’s. Je denkt in oplossingen en werkt zelfstandig. Je weet precies wat er in de organisatie gebeurt, zodat je de behoeften kunt vertalen naar de kandidaten. Jij bent daarom een belangrijke schakel tussen diverse afdelingen.

Naast werving & selectie ben je ook een aantal uur per week actief bezig met het plannen van onze flexibele medewerkers op openstaande diensten in de organisatie. Hierbij probeer je de juiste persoon op de juiste dienst in te vullen en iedereen naar eigen behoefte aan het werk te krijgen.

Zo ziet je dag eruit!

8.00 / 8.30 uur: Na een kop koffie (of thee) begint je dag. Collega’s zijn dan al enkele uren onderweg om in het hele land broodjes te bezorgen. Je checkt je mailbox of er nog sollicitanten binnen zijn gekomen en gaat dan aan de slag!

9.00 uur: De eerste kennismaking voor die dag staat op de planning. Je hebt je goed ingelezen in de kandidaat en probeert een goed beeld te krijgen van de kandidaat door de juiste vragen te stellen.

10.00 uur: Een medewerker die om 17:00 uur op de planning staat meldt zich ziek. Je weet dat er enkele collega’s beschikbaar zijn om deze dienst over te nemen en regelt dat deze dienst wordt ingevuld.

11.00 uur: Een afdelingshoofd belt. Een collega heeft zijn contract opgezegd en er moet vervanging komen over 1,5 maand. Je gat direct aan de slag met een functieomschrijving en activeert de vacature. Het gaat me vrijwel zeker lukken om deze functie tijdig opgevuld te krijgen!

12.00 / 12.30: Je neemt je welverdiende pauze samen met de andere collega’s van kantoor. Onze collega’s uit de keuken zorgen voor een heerlijke lunch en een vers kopje soep. Bij mooi weer lopen we buiten een rondje om weer fris aan de slag te kunnen gaan.

13.00 uur: Je hebt een afspraak met onze Sales Manager. Hij is in een vergevorderd traject voor een nieuwe locatie waar we ook medewerkers voor mogen werven en selecteren. Samen met de Sales manager stel je een functieomschrijving op en activeer je de vacature.

14.00 uur: De tweede kennismaking voor die dag staat op de planning. Deze keer voor een oproepkracht die we bedrijfsbreed kunnen inzetten.

15:00 uur: Vergadering van onze personeelsvereniging. Omdat jij ook bezig bent met de instroom en het beperken van de uitstroom van onze medewerkers ben je hier graag bij aanwezig. Je hebt enkele goede ideeën voor leuke activiteiten voor jong en oud.

17.00 / 17.30: De dag zit erop. De tijd vloog voorbij en je gaat met een voldaan gevoel naar huis. Je hebt weer een heleboel mensen blij gemaakt!

Ben jij op zoek naar een dynamische functie in een groeiende cateringorganisatie met locaties door heel Nederland? Kom dan onze afdeling HRM versterken in deze leuke en uitdagende functie!

Taken en verantwoordelijkheden

Jij bent de spil in de werving- en selectieprocedure van onze nieuwe collega’s. Jij houdt overzicht over de openstaande vacatures van onze labels. Je signaleert op tijd waar extra actie nodig is en bent op de hoogte van waar nieuwe medewerkers (het hardst) nodig zijn. Dit doe je in nauwe samenwerking met de afdelingshoofden.

Ook ben je bezig met de daadwerkelijke selectie van kandidaten en voert de eerste selectiegesprekken (telefonisch en face tot face). Eventueel plan je ook de tweede gesprekken met de afdelingshoofden. Jij bent het gezicht (zowel telefonisch als online) voor potentiële sollicitanten. Dit geldt zowel voor de kandidaten die jou weten te vinden als de kandidaten waar jij zelf actief naar op zoek gaat.

Je zet wervingsacties op en voert ze (deels) uit samen met alle betrokken collega’s. Je zet onze vacatures uit via (sociale) media, onze eigen site www.werkenbijadcgroep.nl en op andere platformen waardoor we in contact komen met de talenten die we zoeken. Creatieve wervingsideeën zijn daarbij welkom!

Daarnaast verricht je enkele administratieve P&O taken zoals het maken van contracten, het tijdig op- en aanzeggen van contracten voor alle labels en denk je mee om het on-boarding proces binnen de employee journey van de ADCgroep te verbeteren en te optimaliseren.

Wie ben jij?

Je vindt het leuk om zoveel mogelijk mensen te spreken en zelf te benaderen, of dat nu in persoon, telefonisch of via e-mail of WhatsApp is. Je staat sterk in je schoenen en komt proactief met nieuwe ideeën. Snelheid, flexibiliteit en overzicht bewaren zijn de kernwoorden in deze functie.

Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en streeft er naar om alle diensten op alle afdelingen kwalitatief goed ingevuld te hebben. Hiermee zorgen we immers voor blije opdrachtgevers en collega’s!

Functie-eisen

Minimaal MBO niveau 3/4 werk- en denkniveau;

Relevante ervaring in een vergelijkbare functie of met vergelijkbare werkzaamheden;

Affiniteit met de horeca;

Communicatief sterk en een gesprekspartner op niveau;

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Aanbod

Je komt te werken in een open en informele organisatie met leuke collega’s. Behalve een marktconform salaris vinden wij de balans tussen werk en privé belangrijk en vinden we het leuk om de week op vrijdag af te sluiten met een kleine Vrimibo.

In eerste instantie een contract voor 7 maanden, maar uiteindelijk wat ons betreft het liefst voor onbepaalde tijd.

Variatie en uitdaging; geen dag is hetzelfde!

Arbeidsvoorwaarden op maat! Deze functie is ingedeeld in schaal V van de Horeca CAO. Je krijgt 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband).

Interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness en voordelen in een online outletstore.

Over de AdcGroep
Bij de AdcGroep werken ongeveer 200 medewerkers. Het hoofdkantoor en tevens productiecentrum is gevestigd in Cuijk. De AdcGroep bestaat uit drie labels:

LaVie Catering verzorgt zowel zakelijke- als privécatering op hoog niveau. Dit doen wij op uiteenlopende locaties door heel Nederland. We durven te stellen dat wij beschikken over een leuk, hip en jong team, waarmee LaVie tot de top partycateraars van Nederland behoort.

PURA Catering is actief in bedrijfscatering. Dagelijks wordt er bij ruim 200 bedrijven en instellingen de catering op locatie verzorgd. Wij doen alles naar wens en budget van de opdrachtgever. Dit varieert van de verzorging van enkele automaten tot de exploitatie van een compleet bedrijfsrestaurant. Door ons verse broodproduct staan we onderscheidend in de markt. Zo worden onze broodjes door het hele land in automaten aangeboden!

De Fair Food Company houdt zich al meer dan 15 jaar bezig met catering op het gebied van festivals en alles wat daarbij komt kijken. Met de partycatering ‘Festival Style’ brengen wij het festival gevoel naar elke locatie!

Reageren
Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct door het sturen van jouw CV (met pasfoto) en motivatie! Reageren kan tot vrijdag 15 mei 2020, waarna we in week 21 de eerste kennismakingsgesprekken zullen inplannen.

Bij vragen over deze leuke en uitdagende functie kan contact opgenomen worden met Patrick Wolfs.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

SOLLICITATIE Medewerker Werving, Selectie & Planning



Misschien is deze vacature ook iets voor jou?

Regiomedewerker

Cuijk

24-36 uur