Facilitair medewerker
Heijen
20 uur
Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.
0485 33 52 18
hrm@adcgroep.nl
Facilitair medewerker Heijen
Ter versterking van ons team zijn wij per 25 september op zoek naar een Facilitaire catering medewerker voor een vaste locatie in Heijen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van diverse koffieautomaten op de locatie, en zorg je dat er op verschillende locaties warme soep wordt gepresenteerd.
Wat ga je doen?
In deze functie ga je bij een van onze opdrachtgevers op locatie in Heijen. Je gaat daar van maandag tot en met vrijdag van 07:30 / 08.00 tot 11:30 / 12:00 uur enkele diensten voor hen verrichten, zoals:
– Het verzorgen van de warme soep op verschillende locaties.
– Het onderhouden van koffieautomaten binnen het bedrijf.
– het bijvullen van koffie supplies in diverse keukentjes in het pand.
Wat wij zoeken?
– Je bent flexibel, gastgericht en hebt relevante ervaring in de catering of het onderhouden van koffieautomaten
– Je bent goed georganiseerd en kan snel schakelen indien het werk dat van ons vraagt.
– Je kunt zelfstandig werken, en durft hulp in te roepen indien nodig.
– Je beschikt over basis kennis van computers.
Wat wij bieden:
– Een parttime functie voor 5 dagen in de week (20 uur per week).
– Variatie! De verschillende werkzaamheden maakt het werk extra leuk!
– Deze functie is ingedeeld in schaal III van de Horeca cao. Daarnaast zijn er enkele interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.
– Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor zeven maanden met mogelijkheid tot verlenging.
Interesse?
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct door het sturen van jouw CV (met pasfoto) en motivatie! Bij vragen kun je ook bellen naar Patrick Wolfs (0485-335215).




