Afdelingsmanager automatencatering & PURA GO
Cuijk
Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.
0485 33 52 10
hrm@adcgroep.nl
Afdelingsmanager automatencatering & PURA GO
Voor onze afdelingen PURA automatencatering en PURA GO zijn wij opzoek naar een operationeel leidinggevende / bedrijfsleider. In deze functie geef je samen met twee andere teamleiders operationeel leiding aan ongeveer 15 collega’s die dagelijks verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening bij onze opdrachtgevers. Ook ben je het aanspreekpunt van deze opdrachtgevers en verantwoordelijk voor een gestroomlijnde opstart van nieuwe projecten. Een superleuke en uitdagende functie dus!
Pura Catering verzorgt al ruim 25 jaar automatencatering op locatie. We onderscheiden ons met onze dagverse producten uit eigen keuken. Naast belegde broodjes bieden wij ook wraps, sandwiches en verse salades aan in onze automaten. Ook verzorgen wij koffie, blik- en snoepautomaten op locaties.
In 2020 zijn we gestart met PURA GO, de onbemande mini market die 24 uur per dag bereikbaar is en een prima alternatief of aanvulling is op een bedrijfsrestaurant. Inmiddels heeft dit concept al meer dan 50 opdrachtgevers door het hele land.
Omdat iedere opdrachtgever een stukje maatwerk van ons vraagt, bieden wij een uitgebreid dienstenpakket aan, aan onze opdrachtgevers. Het is aan jou als teamleider hier als helikopter boven te gaan hangen. Jij ziet direct wat er gebeuren moet op de diverse routes en weet jij dit op natuurlijke wijze te realiseren, te ontwikkelen en uit te dragen.
Het beheer van de routes berust bij de collega’s op de werkvloer. Zij krijgen de ruimte om zelf te ondernemen, samen met jouw aansturing en coaching zorgen jullie er samen voor dat onze opdrachtgevers niets te kort komen. Dit doe je niet alleen maar samen met een twee andere teamleiders.
Alleen bereik je mooie dingen, samen nog veel meer! Je bent gezegend met ijzersterke communicatieve vaardigheden en weet iedereen enthousiast maken over je ideeën.
Wat ga je doen?
- Je bent samen met je collega teamleider operationeel verantwoordelijk voor ruim 200 opdrachtgevers en verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze dienstverlening.
- In het geval van calamiteiten of ziekte ga je zelf op pad om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.
- Je maakt samen met je assistent de planningen en regelt de verlofaanvragen van onze collega’s onderweg.
- Je stuurt 15 collega’s aan die onderweg zijn en je bent eindverantwoordelijk voor de operationele gang van zaken op onze routes.
- Je bent financieel zeer goed onderlegd en verantwoordelijk voor de financiële voortgang van onze opdrachtgevers en de daarbij behorende maandelijkse management rapportages (zoals bederf- en omzetrapportages)
- Je bent de gesprekspartner voor onze opdrachtgevers op operationeel management niveau en weet je de wensen te vertalen naar de operatie. Je zorgt ervoor dat de contractafspraken en service standaarden worden nageleefd
- Jij draagt je steentje bij aan vooruitgang door te komen met innovatieve ideeën om de dienstverlening verder optimaliseren
Kwalificaties en vaardigheden
Functie eisen:
· Minimaal afgeronde MBO niveau 4 opleiding (MHS, event/account management)
· Je hebt ervaring met leidinggeven op afstand
· Operationele werkervaring in de catering is een pré
· Een goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en schrift
· Flexibiliteit en een handje meehelpen is voor jou vanzelfsprekend
Wij bieden…
Wij bieden jou een uitdagende functie in een groeiende onderneming, met ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Het betreft een fulltime functie.
Als teamleider ga je onderdeel uitmaken van een jong en ambitieus team in een informele werksfeer. Daarnaast mag je rekenen op een passend salaris gebaseerd op competenties en ervaring.
Ben je enthousiast geworden en kun jij jezelf aan ons verkopen? Solliciteer dan direct door het sturen van jouw CV (met pasfoto) en motivatie naar hrm@adcgroep.nl! Bij vragen kun je telefonisch contact opnemen met Patrick Wolfs (0485-335218).