Medewerker servicedesk
Cuijk
Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.
0485 33 52 10
hrm@adcgroep.nl
Medewerker servicedesk
Ben jij communicatief sterk, administratief goed onderlegd, werk je graag gastgericht en ben jij op zoek naar een leuke baan waarin geen dag hetzelfde is? Lees dan verder!
Om 08:30 kom je binnen en dan zijn er enkele collega’s al enkele uren onderweg om verse broodjes door het hele land te bezorgen. Je check de mailbox of er nog bestellingen zijn en de dag is begonnen.
Aan de telefoon / per mail krijg je de meest uiteenlopende mensen te spreken. Van collega’s chauffeurs of collega’s welke in een bedrijfsrestaurant staan die een vraag hebben over de bestellingen, tot, leveranciers en nog vele andere opdrachtgevers. Je luistert goed en probeert degene die belt goed van dienst te kunnen zijn.
Om 13 uur sluiten de bestellingen. Daarom begin jij al vanaf 12:30 uur met controleren of alle bestellingen binnen zijn en bel je onze collega’s en opdrachtgevers op welke nog niet besteld hebben
Om 17:00 zit de dag er weer op. De tijd is voorbij gevlogen! Ik heb er weer mijn steentje aan mogen bijdragen dat we een heleboel mensen blij hebben gemaakt vandaag!
Wat ga je doen?
In deze baan zal je verantwoordelijk zijn voor de volgende zaken;
- Opdrachtgevers te woord staan zowel telefonisch als per e-mail
- Het aannemen en correct verwerken van orders en (last minute) wijzigingen zodat alle betrokken afdelingen tijdig en juist geïnformeerd zijn.
- Dagelijks contact met onze medewerkers onderweg en locaties via het platform Messagebird.
- Het zorg dragen voor een goede interne communicatie naar verschillende afdelingen zoals de keuken en logistiek
- Offertes maken voor leveringen waarbij je nauw contact hebt met de keuken en onze logistieke afdeling.
- Administratieve handelingen zoals retourbonnen verwerken, opdrachtgevers nabellen, rapportages bijwerken
- Enkele maanden per jaar hebben we de beschikking over stagiaires die je mag begeleiden en jij projectmatig enkele andere taken op kan pakken.
- Het signaleren en rapporteren van problemen
- Meedenken over de verbetering van processen
De ideale kandidaat
- Heeft minimaal een afgeronde MBO niveau opleiding en is handig met computers en systemen.
- Denkt klantvriendelijk en doen zit in je genen
- Neemt verantwoordelijkheid en draagt zorg voor de kwaliteit van onze dienstverlening
- Heeft ervaring in een soort gelijke rol
- Is gedreven, energieke en heeft affiniteit met Horeca
- Vindt het leuk om 6 tot 10x per jaar op een leuke partij mee te werken
Aanbod
· Een full time functie voor 12 maanden. Bij goed functioneren zal overeenkomst vanzelfsprekend worden verlengd. Wij vinden het niet erg om aanwinsten voor ons team een onbepaalde tijd contract te geven
· Variatie en uitdaging; geen dat is hetzelfde!
· Deze functie is ingedeeld in schaal VI van de Horeca CAO. Daarnaast zijn er enkele interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness 6x per jaar diverse leuke bedrijfsfeestjes/uitjes en voordelen in een online outletstore.
· Je komt te werken voor een dynamische en innovatieve horecaonderneming met de ambitie om te groeien. Daarnaast word je beloond met een marktconform salaris; heb je recht op 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
· We zijn een gedreven team waar hard gewerkt wordt, maar waar we ook zeker rekening houden met een juiste balans tussen werk en privé.
Reageren
Enthousiast geworden? Solliciteer via de direct solliciteren link of door het sturen van jouw CV (met pasfoto) en motivatie! Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Patrick Wolfs via het telefoonnummer 0485 335218



