Cateringmedewerker B

Nijmegen

35 uur

 

Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.

0485 33 52 18
hrm@adcgroep.nl

Ben jij zelfstandig, gastgericht, representatief en vind je het heerlijk om met collega’s, gasten èn met voeding bezig te zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een opdrachtgever in Nijmegen zijn we op zoek naar een Cateringbeheerder voor 35 uur per week die van maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 15:30 uur samen met twee collega’s voor ongeveer 250 medewerkers de dagelijkse lunch verzorgt en daarnaast ook de enkele automaten op de locatie bijvult en reinigt. Ook de additionele dienstverlening van deze locatie wordt door jou gecoördineerd
Het welkom heten van de gasten, gasten blij maken met lekkere gerechten, kassawerkzaamheden maar ook de afwas behoren tot onze dagelijkse bezigheden. Je verzorgt daarnaast de additionele dienstverlening op locatie en je zorgt dat alles schoon is en er uitnodigend uit ziet.
Zo ziet jouw dag eruit!
08:00 uur
Je werkdag begint en je gaat meteen aan de slag om samen met je collega’s de bestellingen FIFO in te ruimen.
09:00 uur
Samen met je collega’s doen jullie een rondje automatencatering en verzorgen we verschillende automaten op de locatie.
10:30 uur
De directiesecretaresse komt aangelopen en vraagt of ze voor onverwacht bezoek nog een lunch geregeld kan worden. Je denkt: “Leuk!” Hier gaan we iets leuks van maken en stelt de opdrachtgever gerust dat het helemaal in orde gaat komen.
11:15 uur
Jullie liggen lekker op schema en je doet alvast de bestelling via de computer. Ook mail je de extra bestelling van de lunch nog even door naar het hoofdkantoor in Cuijk zodat deze ook in rekening gebracht kan worden en kijkt of er nog lunches en vergaderingen zijn de komende dagen en weken.
Daarna voer je nog enkele temperatuurcontroles uit zoals de Hygiënecode voor de horeca dat voorschrijft en voert ondertussen wat periodieke schoonmaakwerkzaamheden uit.
11:30 uur
Aanvang lunch! We zorgen dat alles uitnodigend gepresenteerd wordt en maken in het zicht van de gasten bij waar nodig. Het is jou ook vandaag weer gelukt om een gevarieerde lunch aan te bieden.
Je zorgt tussendoor voor een schone werkplek zodat we na de lunch efficiënt met de schoonmaak van de keuken en het buffet aan de slag kan gaan.
13:30 uur
Nadat de laatste gasten zijn geweest laten we alles weer netjes achter zodat we morgen fris kunnen beginnen. Je werkt samen met een collega de laatste afwas weg en controleert of alles netjes is achtergelaten is zodat jullie morgen weer een frisse start kunnen maken.
15:30 uur
Met een voldaan gevoel ga je weer naar huis. Wat is de tijd voorbij gevlogen en wat heb je fijn gewerkt!
Wat voor een aanwinst zoeken wij?
Iemand met een vrolijke en representatieve uitstraling. Op deze locatie ben je het gezicht van ons bedrijf.
Je kunt zelfstandig werken, hebt oog voor detail en een goede productkennis
Je hebt een flexibele instelling, zodat je ons kunt ondersteunen bij additionele dienstverlening of andere werkzaamheden op locatie
Je hebt de nodige kennis van de HACCP-regels en kan deze ook op de juiste manier toepassen
Bij voorkeur heb je ervaring in de catering- of de horecabranche.
Bij afwezigheid van je collega’s ben je bereidt extra te werken.
Wat wij bieden:
Een contract van 35 uur in de week verdeeld over 5 werkdagen.
Deze functie is ingedeeld in functiegroep III van cao voor contractcatering
Reiskostenregeling conform cao voor contractcatering
Enkele interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness en voordelen in een online outletstore.
Interesse?
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct door het sturen van jouw cv (met een foto) en motivatiebrief. Voor meer informatie kun je contact zoeken met Patrick Wolfs (0485-335218).
Kijk op www.werkenbijadcgroep.nl voor deze of onze andere vacatures.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    SOLLICITATIE Servicemedewerker PURA GO!