Cateringbeheerder
Arnhem
35 uur
Heb je nog vragen over de functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.
0485 33 52 18
hrm@adcgroep.nl
FUNCTIE
Cateringbeheerder
LOCATIE
Arnhem
UREN PER WEEK
35 uur per week
SALARIS
In overleg
WERKGEVER
PURA
Cateringbeheerder Arnhem
Voor een opdrachtgever in Arnhem zijn wij op zoek naar een cateringbeheerder voor 35 uur per week. In deze zelfstandige functie verzorg je dagelijks de lunch voor ongeveer 70 medewerkers. Je werkt individueel, beheert de locatie van A tot Z, bestelt voorraad, verwerkt aanvragen en beantwoordt e-mails – kortom, jij bent het aanspreekpunt en regelt alles op locatie.
Ben jij zelfstandig, gastgericht en representatief? Vind je het leuk om met voeding en gasten bezig te zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je verwelkomt dagelijks bezoekers, verrast gasten met lekkere gerechten en zorgt ervoor dat de voorraad op peil is. Ook behoren afwas- en schoonmaakwerkzaamheden tot je takenpakket.
Zo ziet jouw dag eruit!
08:00 uur
Je werkdag begint en je gaat meteen aan de slag om de bestelling, die zojuist is binnengekomen, te controleren én netjes FIFO op te ruimen. Je controleert of het gebak wat is besteld voor een verjaardag om 10:00 ook bij de bestelling zit. Je zet het gebak klaar op de kar met serviesgoed die je gisteren al klaar hebt gezet, zodat de jarige deze op kan komen halen en je hier geen omkijken meer naar hebt.
10:00 uur
De voorbereidingen voor de lunch zijn inmiddels in volle gang. Je hebt de ovens aan staan en bent druk bezig met de voorbereiding van de warme versnapering.
Vandaag staan er uitsmijters op het menu, en je zorgt dat alles mise en place klaar staat. De receptioniste belt dat er onverwacht bezoek is, en vraagt of je een lunch voor 3 personen kan voorbereiden. Hier draai jij je hand niet voor om, je stelt de receptioniste gerust en zorgt dat deze lunch tot in de puntjes verzorgd is.
11:00 uur
Je ligt lekker op schema en je doet alvast de bestelling via de computer. Ook mail je de extra bestelling van de lunch nog even door naar het hoofdkantoor in Cuijk, zodat deze ook in rekening gebracht kan worden en kijkt of er nog lunches en vergaderingen zijn de komende dagen en weken.
Daarna voer je nog enkele temperatuurcontroles uit zoals de Hygiënecode voor de horeca dat voorschrijft en verricht je ook nog enkele schoonmaakwerkzaamheden.
12:00 uur
Aanvang lunch! We zorgen ervoor dat alles uitnodigend gepresenteerd word en maken in het zicht van de gasten bij waar nodig. Het is jou ook vandaag weer gelukt om een gevarieerde lunch aan te bieden.
Je zorgt tussendoor voor een schone werkplek zodat we na de lunch efficiënt met de schoonmaak van de keuken en het buffet aan de slag kan gaan.
13:30 uur
Nadat de laatste gasten zijn geweest, werken we de laatste afwas weg en laten we alles weer netjes achter zodat we morgen fris kunnen beginnen.
15:30uur
Met een voldaan gevoel ga je weer naar huis. Wat is de tijd voorbij gevlogen en wat heb ik fijn gewerkt!
Tijdens je werkdag neem je, op een moment dat voor jou het beste uitkomt, een pauze van 30 minuten. Je hebt hierin de vrijheid om deze zelf in te delen, zolang het past binnen de werkzaamheden en de planning van de dag.
Wat voor een aanwinst zoeken wij?
- Iemand met een vrolijke en representatieve uitstraling. Op deze locatie ben jij het visitekaartje van ons bedrijf.
- Je kunt zelfstandig werken, hebt oog voor detail en een goede productkennis
- Je hebt een flexibele instelling, zodat je ons kunt ondersteunen bij partijen of andere werkzaamheden op locatie
- Je hebt de nodige kennis van de HACCP-regels en kan deze ook op de juiste manier toepassen
- Bij voorkeur heb je ervaring in de catering- of de horecabranche.
Wat wij bieden:
- Een contract van 35 uur in de week verdeeld over 5 werkdagen.
- Enkele interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness en voordelen in een online outletstore.
Interesse?
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct door het sturen van jouw cv (met een foto) en motivatiebrief. Voor meer informatie kun je contact zoeken met Patrick Wolfs (0485-335218).