Financieel & Administratief
Medewerker

Cuijk

20 uur

Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.

 

0485 33 52 10
hrm@adcgroep.nl

Financieel administratief medewerker

Wij zoeken versterking voor ons financiële team!
Ben jij nauwkeurig, analytisch en hou je van een uitdaging? Kom ons team versterken als Financieel Administratief Medewerker en werk mee aan de financiële en loonadministratie van onze drie labels.

Wat ga je doen?

Als Financieel Administratief Medewerker ondersteun je de financiële administratie en loonadministratie. Je werkzaamheden zijn gevarieerd en omvatten onder andere:

  • Boeken van inkoopfacturen
  • Opstellen en verwerken van verkoopfacturen
  • Beheer van crediteuren en debiteuren
  • Verwerken van loonjournaalposten
  • Afhandelen van intercompany boekingen
  • Signaleren en rapporteren van eventuele onjuistheden
  • Bijdragen aan de verbetering van processen binnen de administratie

Wie ben jij?

De ideale kandidaat beschikt over:

  • Een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 of HBO in een administratieve richting
  • Affiniteit met automatisering en financiële systemen
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Een analytische en nauwkeurige werkwijze
  • Zelfstandigheid, maar je vindt het ook leuk om met collega’s te sparren
  • Een hands-on mentaliteit; je houdt van aanpakken
  • Enthousiasme om af en toe mee te werken aan leuke evenementen binnen het bedrijf

Wat bieden wij jou?

Bij ons krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een dynamisch en innovatief bedrijf. Wij bieden:

  • Een parttime functie van 24 tot 32 uur per week
  • Na een succesvolle proefperiode een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Marktconform salaris volgens schaal VI van de Horeca CAO (€1.575 – €2.100 per maand)
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband)
  • Interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
    • Deelname aan een collectieve zorgverzekering
    • Bedrijfsfitness
    • Personeelskortingen in een online outletstore
    • Vrijdagmiddagborrels en leuke bedrijfsfeesten
    • Budget voor professionele ontwikkeling
    • Pensioenregeling
  • Een gezonde balans tussen werk en privé binnen een hecht en ambitieus team

Interesse?

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer direct via de link of stuur je CV en motivatie (inclusief pasfoto) naar ons. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Patrick Wolfs via telefoonnummer 0485 335218.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    SOLLICITATIE



    SOLLICITATIEPROCEDURE