Projectmanager
Cuijk
Heb je nog vragen over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Patrick Wolfs.
0485 33 52 10
hrm@adcgroep.nl
Projectmanager
Voor de uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste projectmanager die van A tot Z verantwoordelijk is voor zowel de sales als de voorbereiding en uitvoering van verschillende cateringopdrachten zowel zakelijk als privé!
Wat ga je doen?
Wij werken in een structuur waarbij gedacht wordt in projecten en dat betekent dat je vanaf het begin tot het einde bij een sales kans betrokken bent.
Op het gebied van Party Catering komt het dus voor dat je met een potentiële klant over een opening van een bedrijfsgebouw praat, deze opening in productie neemt en tot in de puntjes voorbereid en dat je op de feestelijke dag zelf zorgt dat alles op rolletjes loopt en gaat zoals jij het hebt bedacht.
Als je op bedrijfscatering vlak voor een potentiële opdrachtgever een offerte mag maken waarbij je bijvoorbeeld een PURA GO micromarket voorstelt ga je met deze klant het sales traject in. Je laat hem of haar een aantal bestaande locaties zien, luistert goed naar wat de wensen zijn en maakt samen met een collega de offerte. Als ook deze klant voor ons kiest dan ben jij in de opstart de contactpersoon. Als de PURA GO micromarket eenmaal operationeel is dan neemt de accountmanager het over.
In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor de planning, uitvoering en nazorg van het complete evenement, zowel klein als groot. Voornamelijk voor LaVie catering, maar ook regelmatig voor PURA en de Fair Food Company. Zowel in de voorbereiding als in de uitvoering ben jij de spil in ons proces om alles tot in de puntjes geregeld te krijgen voor onze opdrachtgevers. Je vindt het leuk om verantwoordelijkheid te dragen, veel zelfstandigheid te hebben, maar zeker ook zelf je handen uit de mouwen te steken.
In de voorbereiding ondersteun je op kantoor om de afspraken die zijn gemaakt met de opdrachtgever te vertalen naar de praktijk. Je instrueert, zelf of samen met een andere partymanager, het bedienend- en het keukenpersoneel. Je weet dit team te coachen en te motiveren.
Gedurende de partij zorg je voor een correcte uitvoering van de gemaakte afspraken met de opdrachtgever, waarvoor jij op locatie het aanspreekpunt bent. Dankzij jouw leidinggevende capaciteiten, oog voor kwaliteit en detail zorg je voor de ultieme gastbeleving.
De evenementenbranche is een dynamische branche, waarbij geen event hetzelfde verloopt en de werkzaamheden regelmatig door elkaar heen kunnen lopen.
Wat wij zoeken?
- Wij zoeken iemand die minimaal een afgeronde horecaopleiding MBO niveau 4 (of gelijkwaardig) of een commerciële richting
- Je hebt relevante werkervaring in de horeca;
- Jij bent gedisciplineerd, collegiaal, zelfstandig én je weet dat werken in de evenementenbranche betekent dat je flexibel moet zijn ten aanzien van werktijden en dagen;
- Je beschikt minimaal over een rijbewijs B.
Wat wij bieden:
Een zelfstandige en dynamische functie waarbij jij jezelf kunt ontwikkelen.
Een full time functie waarin je het niet erg vindt om ook af en toe ik het weekend te werken.
Daarnaast zijn er enkele interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering, bedrijfsfitness en vele andere voordelen!
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met mogelijkheid tot verlenging. Wij vinden het niet erg om gewaardeerde collega’s een contract voor onbepaalde tijd te geven als we elkaar beter kennen.
Ruime opleiding en trainingsmogelijkheden en individuele begeleiding op maat.
Interesse?
Je kunt solliciteren door het sturen van jouw CV (met pasfoto) en motivatie. Ook voor eventuele vragen over de functie zijn we bereikbaar of kun je bellen naar 0485 335218.